fbpx
Herken jij dit ook?
Inmiddels werken we met z’n allen alweer zo’n 3 maanden thuis. Niet iedereen vindt dit even gemakkelijk…

Misschien herken je dit ook wel bij jezelf: 

R

Je voelt je alleen, geïsoleerd en eenzaam.

R

Je mist de sociale interactie met collega’s, het koffiepraatje, maar ook het kunnen sparren of overleggen.

R

Je maakt je zorgen over je baan en over de toekomst van jouw bedrijf en wil er alles aan doen om het bedrijf te helpen overleven. De werkdruk en angst en zorgen over de toekomst grijpen je steeds meer aan.

R

Ondanks je zorgen, het harde werken van de afgelopen weken en je wil om te helpen, lijkt er de laatste tijd steeds minder uit je handen te komen. Het kost moeite om je jezelf te motiveren en uit schuldgevoel of angst dat je niet genoeg ‘levert’, maak je steeds langere werkdagen.

R

Je vindt het steeds moeilijker om je werk los te laten, deadlines en issues blijven door je hoofd malen.

Als we de berichten in de media moeten geloven, zijn we voorlopig nog niet van het thuiswerken af. Het kan weleens het nieuwe normaal gaan worden om veel meer thuis te gaan werken…..

DUS… 

 

 

Hoe kun je fysiek, mentaal en emotioneel stabiel en fit blijven?

R

Werk aan je eigen lichamelijke en psychische gezondheid! ‘Train’ jezelf fysiek, mentaal en emotioneel fit!

R

Meld je aan voor de gratis video-serie: Hoe overleef ik het thuiswerken.

R

Ik heb drie video’s voor je opgenomen, met verschillende oefeningen om het thuiswerken aangenamer en gemakkelijker te maken, zodat je gemotiveerd, energiek, met focus en concentratie je werk doet.

R

Doe deze oefeningen regelmatig, het liefst dagelijks en ervaar dat jouw zenuwstelsel en immuunsysteem binnen enkele weken verbeteren! 

R

De video’s zijn kort en krachtig. Het kost je slechts 15 tot 20 minuten per dag. Het enige dat je nodig hebt is een (bureau)stoel en een rustige plek, waar je niet gestoord wordt. 

R

Elke video bestaat uit:

– een mindfulness oefening
– een adem oefening
– yoga oefeningen.

De oefeningen zorgen ervoor dat je meer in het hier en nu komt, je hoofd ‘uit’ kunt zetten, je overprikkelde zenuwstelsel in balans kunt brengen, waardoor je weer echt kunt ontspannen en je lijf weer soepel aanvoelt.

Wat levert deelname je op?

Be mindful

Mindfulness is simpel gezegd dat je opmerkzaam bent. Je bent met je volledige aandacht in dit moment, zonder verstrikt te raken in je gedachten of te oordelen over wat je waarneemt, voelt en ervaart.

Maak kennis met mindfulness om de balans tussen je lichaam en geest te herstellen, je onvolkomenheden meer te accepteren en meer geluk en vreugde te ervaren.

Pas de mindfulness oefeningen en meditaties in je dagelijks leven toe en ervaar stap voor stap meer geluk, innerlijke rust en balans en leer hoe je beter kunt omgaan met onvermijdelijke tegenslagen in je leven.

Adem je gezond

In de video’s maak je kennis met ademhalingstechnieken (Pranayama). 

‘Prana’ betekent de ‘vitale kracht of ‘levensenergie’. ‘Yama’ betekent ontwikkelen, uitbreiden of ontplooien.

Pranayama betekent dus ‘het ontwikkelen van vitale levensenergie’ die door de ademhaling gedragen wordt en op deze manier door je lichaam stroomt.

Je leert ademhalings-technieken die stress reduceert en je nieuwe energie geeft. Je geest wordt weer helder en licht. 

ervaar yoga

Leer eenvoudige yoga oefeningen voor iedere dag, die je gewoon op een stoel kunt doen. Het regelmatig beoefenen van yoga kent heel veel voordelen. Het beste is om het zelf te gaan ervaren. Doe de oefeningen gedurende aantal weken elke dag en ervaar een betere gezondheid, meer focus en ontspanning, meer flexibiliteit, sterkere  spieren, een verbeterde lichaamshouding en dus minder klachten.

Regelmatig yoga beoefenen verbetert bovendien de bloedcirculatie, verlaagt je bloeddruk en helpt je beter slapen. 

Wie ben ik?

Ik ben Nicolette van Oortmerssen. Ik heb de afgelopen jaren zoveel geleerd op het gebied van mindset (gedachten en overtuigingen), yoga, meditatie en mindfulness. Alle ingrediënten om je mentaal, emotioneel en fysiek sterk en gezond te maken en te houden.

Een positieve mindset, yoga, meditatie en mindfulness heeft mij persoonlijk en veel van mijn cursisten zoveel gebracht. Het versterkt je immuunsysteem en het activeert jouw zelfhelende vermogen. Het maakt je blijer, fitter en sterker. 

Ik wil je dit graag laten ervaren in 3 gratis video’s.

Heb je hier belang en baat bij? Meld je dan aan en ontvang de eerste video gelijk in je mailbox!

 

Gratis e-boek: Verbeter je zelfbeeld in 7 stappen


Als je je aanmeldt voor dit gratis e-boek, ontvang je af en toe ook tips en inspiratiemails. Ik ga zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer info, bekijk de privacyverklaring

You have Successfully Subscribed!

Ontdek hoe positief of negatief jij denkt over jezelf met de zelfbeeldtest


Als je je aanmeldt voor deze gratis zelfbeeldtest, ontvang je af en toe ook tips en inspiratiemails. Ik ga zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer info, bekijk de privacyverklaring

You have Successfully Subscribed!

Share This